Garantie


Vanzelfsprekend doen wij ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren.
Mocht het toch gebeuren dat er een bestelling defect raakt tijdens bijvoorbeeld het transport,
dan kan je aanspraak maken op onze garantie.
Stuur ons binnen zeven dagen na constatering van het gebrek een melding hierover. Dat kan via info@geurzussies.nl.
Graag ontvangen wij een foto.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie, vervanging of een (gedeeltelijke)vergoeding.
Je ontvangt binnen 14 dagen een reactie.

Klachten

Mocht je een klacht hebben dan proberen wij dit zo goed als mogelijk met jou op te lossen. 
Stuur een email naar info@geurzussies.nl Of vul het contactformulier in. 

Mochten wij er toch onverhoopt niet uit komen, of ben je niet tevreden met de oplossing? 

Het is mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Daarnaast is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
& ontvang direct 10 gratis tips voor een heerlijk geurend huis

Blijf op de hoogte van onze nieuwste producten & aanbiedingen.

close

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
& ontvang direct 10 gratis tips voor een heerlijk geurend huis

Blijf op de hoogte van onze nieuwste producten & aanbiedingen.